Saturday, June 30, 2007

Τραγούδια για τη Θεσσαλονίκη!

"Είσαι το καμάρι της καρδιάς μου" του Βασίλη Τσιτσάνη

Είσαι το καμάρι της καρδιάς μου
Θεσσαλονίκη όμορφη γλυκιά
κι αν ζω στην ξελογιάστρα την Αθήνα
για σένα τραγουδώ κάθε βραδιά

ω-ω-ω-ω όμορφη Θεσσαλονίκη
ω-ω-ω-ω τα μαγικά σου βράδια νοσταλγώ

Μέσα στα στενά σου τα σοκάκια
έζησα τις πιο γλυκές στιγμές
καντάδες χίλιες νύχτες έχω κάνει
για όλες τις μποέμικες καρδιές

ω-ω-ω-ω όμορφη Θεσσαλονίκη...


"Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα" του Μανώλη Χιώτη

Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα
Εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα
όπου κι αν πάω σ'έχω πάντα στην καρδιά

Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ'απαρνιέμαι
εισ' η πατρίδα μου το λέω και καυχιέμαι
Εισ' η πατρίδα μου το λέω και καυχιέμαι
Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ'απαρνιέμαι

Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου
πάντα θυμάμαι τ'ονομά σου το γλυκό
Αχ, πως νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου
κι ας ξεψυχήσω μπρος στον πύργο τον λευκό

Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ'απαρνιέμαι...

Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια
βγάζεις τα πιο'μορφα κορίτσια στο ντουνιά
Βράδια μποέμικα, τραγούδια στα σοκάκια
ξενύχτια, γλέντια μεσ' στην κάθε γειτονιά
Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ'απαρνιέμαι...


"Μπαξέ Τσιφλίκι" του Βασίλη Τσιτσάνη

Πάμε τσάρκα πέρα στο Μπαξέ-Τσιφλίκι
κούκλα μου γλυκιά απ'τη Θεσσαλονίκη
Στου Νικάκη τη βαρκούλα γλυκιά μου Μαριγούλα/ 2χ
να σου παίξω φίνο μπαγλαμά/2χ

Πάμε τσάρκα πέρα στο Καραμπουρνάκι
να τα πιούμε μια βραδιά στο Καλαμάκι
κι απο'κει στο Μπεχτσινάρι, σε φίνο ακρογιάλι/2χ
να σου παίξω φίνο μπαγλαμά/2χ
Πάμε τσάρκα στην Ακρόπολη, στη Βάρνα
κι από'κει στα κούτσουρα, στου Δαλαμάγκα
Μαριγώ θα σε τρελάνει, ν'ακούσεις τον Τσιτσάνη/2χ
να σου παίξει φίνο μπαγλαμά/2χ

1 comment:

Panayiotakis said...

Θεσσαλονίκη...1 πόλη-εκατομμύρια ιστορίες και αισθήματα!!!!